Summio Parcs en Vitesse sluiten partnerschap

18-08-2023

Voor de oplettende kijker was het al een tijdje duidelijk: Summio Parcs heeft zich verbonden aan Vitesse. De Arnhemse partijen hebben een partnership getekend tot medio 2024, met een optie voor nog een jaar.

Zaterdag 19 augustus bij de wedstrijd van Vitesse tegen PSV was er voor het eerst volop zichtbaarheid voor Summio Parcs, maar nu mag het hoge woord er dan eindelijk ook officieel uit. Algemeen directeur ad interim Peter Rovers verwelkomt de Arnhemse partij met open armen. “Wij zijn altijd op zoek naar een gezonde mix tussen lokale en (inter)nationale partnerships. Summio Parcs is een merk dat zijn oorsprong vindt in onze regio, met haar hoofdkantoor in het centrum van Arnhem, maar met stevige landelijke ambities. Daar vinden we elkaar enorm. Naast de focus op naamsbekendheid is de samenwerking gericht op het verrassen van onze supporters. Dat is een win-win voor ons allemaal. Wij zijn zeer verheugd met dit partnership!”

Don van Schaik, CEO en oprichter van de Dormio Group, is eveneens verheugd met deze Arnhemse samenwerking. “Recentelijk heeft de Dormio Group 30 parken van Landal en Roompot overgenomen. Een groot deel van deze parken voert inmiddels al de nieuwe merknaam Summio Parcs. We laten Arnhem en omstreken graag kennismaken met ons nieuwe merk. Arnhem is ons thuis. En daar hoort Vitesse als geen ander bij. Wij zijn enorm trots dat we als twee Arnhemse partijen elkaar op deze manier hebben gevonden.”

René Peul, Brand Director Summio Parcs, kan niet wachten om het partnership verder uit te rollen. “Ons verhaal draait om ‘The best quality time’. Soms zijn er van die momenten dat je de tijd het liefst even stil wil zetten. Memorabele momenten. In een voetbalstadion, op een vakantiepark. Dit is jouw tijd.” Peul vervolgt met enthousiasme: “In topsport en dus ook bij Vitesse is rust en comfort van enorm belang om optimaal te presteren. Tijd voor jezelf. Om op te laden. Dat zit bij onze vakantieparken wel snor. Wij maken immers van jouw tijd the best quality time!”

Over Summio Parcs
Summio Parcs is een nieuw merk in de branche, maar met meer dan twintig jaar ervaring. Summio Parcs beheert 23 vakantieparken in Nederland in het middensegment. Binnen deze segmenten gaat Summio Parcs voor het hoogst haalbare, het summum. Het merk is onderdeel van de Dormio Group en richt zich op een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Naast het partnership met Vitesse is Summio Parcs pasgeleden een samenwerking gestart met meervoudig Olympisch Kampioen Sifan Hassan.

Lees alle nieuwsberichten